جاذبه های دیدنی هالونگ ویتنام
1398/10/09 اخبار

جاذبه های دیدنی هالونگ ویتنام

منطقه شهر و خلیج هالونگ دارای دیدنی‌های متعددی است که این جاذبه های دیدنی هالونگ عمدتا در حوزه جاذبه‌های طبیعی جای گرفته و اصولا گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات به هالونگ سفر می‌کنند با هدف لذت بردن از طبیعت بکر و ناب این منطقه، به ویتنام آمده‌اند. در این بخش به معرفی برخی از مشهورترین مناطق گردشگری و جاذبه های دیدنی هالونگ می‌پردازیم.

معرفی جاذبه های دیدنی هالونگ

خلیج هالونگ

جزیره بان سن Ban Sen

ban sen halong

این جزیره با جنگل‌های انبوه استوایی، غیر مسکونی بوده و کشتی‌های تفریحی و قایق‌های مسافری، گردشگران را برای دیدن این جزیره از خلیج هالونگ، کوان لان (Quan Lan) و کای رونگ (Cai Rong) منتقل می‌کنند.

جزیره کت با Cat Ba

جزیره کت با Cat Ba

این جزیره زیستگاه یکی از جانوران منحصر به فرد و در معرض انقراض به نام میمون دم دراز با (Ba langur) است. در این جزیره یک پارک طبیعی ملی ، تعداد زیادی غار طبیعی و جنگل‌های انبوه قرار داشته و این موارد جزیره کت با را به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری خلیج هالونگ تبدیل کرده است. از خلیج هالونگ با قایق‌ها و کشتی‌های مسافری می‌توان به این جزیره رسید. اگر برای دیدن این منطقه زیبا برنامه‌ریزی می‌کنید، دست کم یک روز از سفر خود به هالونگ را برای این بازدید اختصاص دهید زیرا سفر دریایی تا این جزیره حدود ۵ ساعت به طول می‌انجامد که البته خود این سفر نیز با قایق‌های مسافری تفریحی، بخشی جذاب از بازدید شما را تشکیل می‌دهد.

منطقه تاریخی کوان لان Quan Lạn

این منطقه تاریخی دارای بناهای سنتی به سبک شرق آسیا و معماری کلاسیک ویتنامی است که گردشگران زیادی برای دیدن آن مراجعه می‌کنند. برای دسترسی به این منطقه می‌توانید از شهر هالونگ یا منطقه کای رونگ (Cai Rong) و به کمک قایق‌های مسافربری اقدام کنید.

جزیره وان دون Van Don

این جزیره بزرگ که مسکونی بوده و دارای طبیعت بسیار زیبایی است از طریق مسیر زمینی به خاک اصلی ویتنام متصل بوده و در سفر به شهر و خلیج هالونگ می‌توانید از طریق کوا اونگ (Cửa Ông) به این جزیره زیبا مراجعه کنید.

جزیره دائو بی Dau Be

جزیره دائو بی Dau Be

این جزیره به وسیله قایق‌های تجاری و مسافربری متعددی قابل دسترسی بوده و یکی از مهمترین جاذبه‌ های گردشگری شهر و خلیج هالونگ محسوب می‌شود. در این جزیره سواحلی زیبا و مناطقی بسیار مناسب برای شنا وجود داشته و سه دریاچه بسیار زیبا نیز در داخل آن واقع شده است. سواحل جزیره دائو بی، مرجانی و دارای طبیعتی بسیار منحصر به فرد و دیدنی است و یکی از تفریحات رایج در این محلف گشت و گذار در آب‌های ساحلی با قایق است.

غارهای دائو گو Dau Go

غارهای دائو گو Dau Go

این غارها در جزیره‌ای به همین نام در نزدیکی هالونگ قرار دارند که به شدت آسیب دیده‌اند. این غارها دارای تزئیناتی رنگارنگ روی دیواره‌های خود هستند.

 دهکده ماهیگیری شناور Floating Villages and Fish Farms

دهکده ماهیگیری شناور Floating Villages and Fish Farms

این دهکده و مزرعه ماهیگیری یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر و خلیج هالونگ محسوب شده و بازدید از آن می‌تواند نقطه عطفی در سفر شما به هالونگ محسوب شود. در این دهکده خانه‌ها روی آب به صورت شناور ساخته شده‌اند و زندگی به صورت سنتی ادامه دارد. بسیاری از افراد محلی یا سرآشپزهای کشتی‌ها و هتل‌ها برای خرید محصولات دریایی تازه، به طور مستقیم به این دهکده مراجعه می‌کنند.

غارهای هونگ سونگ سوت Hung Sung Sot Cave

غارهای هونگ سونگ سوت Hung Sung Sot Cave

این غارهای زیبا در جزیره بو هون (Bo Hon) در نزدیکی خلیج هالونگ قرار داشته و مسیر دسترسی به آن از طریق پلکانی از منطقه ساحلی و درختان جنگلی امکان‌پذیر است. این غارها در نزدیکی غارهای ویرجین (Virgin Cave) هستند که خود از دیدنی‌های دیگر منطقه محسوب می‌شوند.  در این غارها دو اتاق جانبی و یک اتاق مرکزی با ۳۰ متر ارتفاع وجود داشته و دیدن آن‌ها بسیار مهیج و به یاد ماندنی است. برای رسیدن به جزیره بو هون می‌توانید از قایق‌های مسافری به مقصد جزیره کت با استفاده کرده و خود را به این محل برسانید.


 

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS