درباره میدان جمال عبدالناصر دوبی بیشتر بدانیم
1398/10/09

درباره میدان جمال عبدالناصر دوبی بیشتر بدانیم

میدان جمال عبدالناصر- بنی یاس دبی | dubai baniyas square


یکی از معروف ترین نقاط دبی ، میدان جمال عبدالناصر می باشد که برخی آن را به نام میدان بنی یاس نیز می شناسند .


این میدان در یکی از خوش آب وهوا ترین مناطق دبی بنا شده است و خصوصا برای مسافرین و گردشگران ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


اهمیت و محبوبیت میدان جمال عبدالناصر به علت فروشگاه ها و مغازه های مربوط به لوازم الکترونیکی نظیر موبایل ، لوازم صوتی و تصویری و ... در اطراف این میدان است .


جالب است بدانید که در میان فروشگاه های موجود ، تعدادی مغازه نیز وجود دارد که فروشندگان آن ها ایرانی هستند و بسیاری از گردشگران ایرانی خرید از این فروشگاه ها را آسان تر از سایرین می دانند .


نکته حائز اهمیت دیگر آن است که اطراف این میدان مشهور مراکز توریستی گوناگونی وجود دارد که موجب می شود میدان جمال عبدالناصر به یک میدان مهم تبدیل شود .


به عنوان مثال در بخش جنوبی میدان جمال عبدالناصر دبی برج دیره واقع شده است و فروش فرش های ایرانی نیز در این محل انجام می گیرد .


علاوه بر این ها ، در نزدیکی میدان جمال عبدالناصر یک مرکز خرید به نام " تویین تاورز " قرار دارد . داخل این مرکز خرید چند رستوران محبوب ایرانی وجود دارد که بسیاری از مسافرین دبی به آن علاقه دارند .


در صورتی که به سمت شرق میدان جمال عبدالناصر بروید ، می توانید یک بازار معروف به نام بازار مرشد را در خیابان سبخه بیابید .


در سمت غرب میدان جمال عبدالناصر نیز یک ساختمان بزرگ صرفا برای راهنمایی و کمک به توریست ها بنا شده است. گردشگرانی که نیاز به کمک ، آدرس و سایر اطلاعات گردشگری دارند ، می توانند به این ساختمان مراجعه کرده و کمک بگیرند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS